Gdy wybierzesz zawód technika reklamy, masz szansę na ciekawą i twórczą pracę w agencji reklamowej lub dziale marketingowym przedsiębiorstwa.
Zdobędziesz podstawową wiedzę o produktach i usługach reklamowych, nauczysz się je rozróżniać, poznasz ich zalety i sposób oddziaływania na odbiorcę. Dowiesz się, jakie są reguły budowy komunikatu reklamowego, jak wyznaczać cenę produktów reklamowych i wypełniać dokumentację związaną z ich sprzedażą. Zapoznasz się z rodzajami agencji reklamowych oraz zasadami ich funkcjonowania. Zdobytą wiedzę zastosujesz w praktyce: stworzysz dla reklamodawcy odpowiednią propozycję reklamową, która zapewni mu powodzenie w biznesie oraz lojalnego klienta.
W przyszłości staniesz się pracownikiem poszukiwanym na rynku, a stworzone przez Ciebie kreacje reklamowe wpłyną na decyzje zakupowe wielu klientów.
Zawody, do wykonywania których upoważniony jest technik organizacji reklamy: